Klacht Bonprix.nl: Slechte service helpdesk, klantendienst. Pakketje is bij een vreemde aangekomen moet er zelf maar voor zorgen dat ik het krijg.

ten Have

Op 12 december een jurkje besteld om 23.00 uur. Echter door de spellingcorrector van mijn ipad zag ik bij de factuur een verkeerd bezorgadres (adres en mensen die op die locatie wonen zijn mij onbekend). 13-12-2013 om 7.45 uur gebeld met de helpdesk, mw Vanessa Fitzjim. Deze kon niets veranderen en stelde voor een week af te wachten en daarna een form. van vermissing op te sturen. Dit vond ik raar dus contact opgenomen, per mail, op 13-12-2013 om 8.30 uur met de klantendienst, per mail. Adres gegevens voor alle correspondentie werden aangepast (Iets waar ik niet om had gevraagd. ) i.p.v. bezorg adres. Na enige mailwisseling in de dagen die volgde met mevrouw Yvonne Kruijt kwam ik erachter dat het pakketje is bezorgt bij de buren van de mensen op het verkeerde adres. De oplossing die Bonprix mij gaf was......ga het zelf maar halen !!!

Graag zou ik een (niet geautomatiseerd) excuus brief willen, mijn pakketje of geld terug en mijn gegevens uit hun bestand.

Bonprix.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?