Klacht Bonprix.nl: terugbetalen retourzending

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277970
Gebruiker
mlml
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij Bonprix heb ik een broek besteld, ontvangen en omdat deze te smal was heb ik deze geretourneerd.Omdat ik niets hoorde heb ik contact opgenomen en kreeg ik te horen dat ze niets retour ontvangen hadden. Ik heb het formulier "verloren retour" ingevuld en verstuurd met een kopie van de retourbon.
Als antwoord heb ik ontvangen:

"Ik heb uw dossier aangepast en de artikelen afgeboekt. Mijn excuses voor het ongemak.Uw dossier is nu volledig in orde. U heeft geen openstaand saldo meer."

Dat is allemaal leuk en aardig, maar wat ik verwacht is dat ik het betaalde bedrag retour ontvang, daar wordt echter geen enkele mededeling over gedaan.....

De oplossing

dat het bedrag op mijn rekening wordt overgemaakt

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Langer, naar aanleiding van uw vraag over de afboeking van uw retour bevestigen wij u dat dit binnen een week zal leiden tot een terugbetaling. Het team van bonprix.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mlml
Datum
Uiteindelijke oplossing
Over het bedrag van de teruggestuurde broek wordt door Bonprix niet gesproken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen