Klacht Bonprix.nl: Veel te lang wachten op geld retour.

Klachtnummer
# 300691
Gebruiker
Annelies93
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 10 April een roze jurk besteld op Bonprix.nl. De jurk bleek geen roze maar een vale leverkleur. (Slechte zaak dat de website niet overeen komt met het product) Ik heb 12 april mijn bestelling retour gestuurd. Deze is op 14 april door bonprix ontvangen. Ik heb net gebeld en te horen gekregen dat ik 2 weken op mijn geld moet wachten. Bij welke winkel moet je in deze eeuw nog zolang wachten op je geld? Waarom duurt het versturen van de bestelling maar 1 à 2 werkdagen en terugbetaling 2 weken? Dat is veel te lang en volstrekt belachelijk.

De oplossing

Direct mijn geld terug en een officieel excuus van Bonprix.

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste I. A. Strootman, het spijt mij te vernemen dat je niet de juiste kleur hebt ontvangen en dat je een reotur hebt moeten doen.Het verwerken van een retour duurt 2 tot 4 weken. Na verwerking van de retour vindt er automatisch een terugbetaling plaats. Vandaag is er een terugbetaling naar je iDeAL rekening overgemaakt. Je opmerking over een snelle terugbetaling heb ik aan de verantwoordelijke afdeling doorgegeven. Mijn excuses voor het ongemak. Het team van bonprix.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen