Klacht Bonprix.nl: Waar blijven mijn geruilde artikelen?

Klachtnummer
# 30467
Gebruiker
Jacky
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij Bonprix en de artikelen die niet goed waren retour gezonden en deze via de site omgeruild voor andere artikelen van dezelfde prijs. Vervolgens heb ik reeds 5 mails gezonden naar Bonprix en nu heb ik mijn ruilartikelen nog niet binnen, en de laatste paar mails worden niet eens beantwoord. In mijn 1e mail klaagde ik dat mijn retourzending niet werd opgehaald en vroeg ik waar mijn geruilde artikelen bleven. In mijn 2e mail vermelde ik dat de retourzending was opgehaald, maar waar bleven mijn geruilde artikelen, ik kreeg toen als antwoord dat deze eraan kwamen. In mijn 3e mail vroeg ik nogmaals om mijn geruilde artikelen. En in mijn 4e mail dat er op de site van Bonprix stond dat deze niet verzonden zouden worden en dat ik afgelopen zaterdag zelfs een brief had gekregen dat deze bestelling niet uitgevoerd kon worden. In mijn 5e mail nogmaals de uitleg dat het hier niet om een bestelling gaat, maar een RUILING betreft die allang bezorgd had moeten zijn.

De oplossing

Ik zou graag willen dat Bonprix gewoon hun werk doet en niet telkens zoveel fouten maakt. Er word mij gezegd dat mijn geruilde artikelen eraan komen, en vervolgens krijg ik een brief en staat er op de site dat dit niet zo is. HET IS GEEN NIEUWE BESTELLING, HET BETREFT EEN RUILING!!!!! Stuur mij eindelijk mijn beloofde RUILING toe!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Jacky
    Datum
    Bonprix gaat eindelijk mijn geruilde artikelen verzenden, dus ik wacht af. Maar ga nu wel een nieuwe klacht invullen want err gaat weer iets drastisch fout!!

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen