Klacht Bonprix.nl: Waar is mijn bestelling?

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 335658
Gebruiker
Sankat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

22 november bestelling gedaan. Nu op 01 december is de status nog steeds: pakket wordt klaargezet.
Ik wil dat mijn bestelling voor woensdag 05 december 2018 wordt bezord. Als het na woensdag 05 december wordt bezorgd wil ik minstens de helft van het aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening.
Schandalig dat er niet eens een bericht wordt gestuurd met informatie over waarom mijn bestelling nog niet is bezorgd, laat staan excuses. 48 uurs bezorging klopt van geen kant. Lijkt eerder 48 daagse bezorging.

Ik bestel hierna nooit meer iets bij bonprix.

De oplossing

Per direct mijn bestelling bezorgen en minimaal de helft van het aankoopbedrag terugstorten op mijn triodos rekening als compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    Bonprix.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi Sanne, je klacht is inmiddels verwerkt via klacht.nl. Groet, het team van bonprix.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sankat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen