Klacht Bonprix.nl: Waardeloos klantenservice contact en nog steeds niet geholpen

JohanS

Begin mei heb ik een loungeset besteld bij Bonprix. Deze zou 14 dagen later bezorgd worden. Natuurlijk is dat niet gebeurd. De bestelling stond dagenlang met de status dat hij wordt verwerkt. Na moeizaam contact met de klantenservice hebben we de loungeset uiteindelijk ontvangen. Wat we ontvangen hebben is een gebruikte loungeset, bekraste ingedrukte pootjes, waaruit duidelijk te zien was dat hij gebruikt was. Een stang die los zat en al begon te roesten. Andere stang die helemaal bekrast was. Ik heb gebeld met de klantenservice en toen is er gezegd dat PostNL de dozen maandag weer op zou halen. Door de klantenservice is gezegd dat we 10 euro moeten betalen voor het retour sturen van de beschadigde loungeset. Dit vond ik belachelijk en toen is er gezegd dat ik gebeld zou worden door een andere afdeling. Het pakket is niet opgehaald. Na 4x gebeld te hebben met de klantenservice die mij niks duidelijk kon zeggen heb ik uiteindelijk een ervaren klantenservice aan de lijn gekregen die zei dat ik niet goed geholpen was en dat ik zelf de retour had moeten aanmelden. DIt is uiteindelijk gebeurd, maar PostNL kwam alleen 1 doos ophalen, de andere doos staat hier nu nog. Weer gebeld, maar die zegt dat ze dat zelf niet kunnen zien en dat ik weer gebeld zou worden. Dit begint een eindeloos verhaal te worden en het lijkt er op dat ik nooit mijn geld terug zal krijgen. Ik schrok van alle negatieve reacties op internet over Bonprix. Het begint duidelijk te worden dat dit een onbetrouwbare webshop is. Ik zal nooit meer bij Bonprix bestellen, maar zo te zien zullen veel meer mensen dit ook niet meer doen. Bonprix doet 'geweldig' werk en verschuilt zich achter de Corona crisis. Ik denk dat dit bedrijf echt aangepakt moet worden, want als je geen diensten kunt leveren, dan moet de webshop gewoon gesloten worden en niet het geld van mensen afhandig maken. Ik weet niet wat ik nog kan doen. Ik word niet terug gebeld, ik maak me zorgen of ik ooit het bedrag van 450 euro terug zal krijgen. Om die reden kan ik ook niet ergens een andere loungeset bestellen. Ik voel me machteloos. Het enige wat ik kan doen is via Paypal mijn geld terug laten storten en contact opnemen met de Consumentenbond en Radar om hier aandacht aan te besteden. MENSEN, LEES DE REVIEWS VOORDAT JE BIJ BONPRIX BESTELD. JE KAN ER HELEMAAL ZIEK VAN WORDEN

Zo snel mogelijk mijn geld terug.

Bonprix.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

JohanS
    Nog steeds geen enkele reactie van Bonprix. Dat zegt genoeg.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?