Klacht Bonprix.nl: Ze dwingen me de administratie kosten te betalen.

disappointed

Op 3-04-13 heb ik een winterjas(17,99 aanbieding prijs) gekocht. In oktober is de rits kapot. Ik stuur een email naar bonprix . Ik mag het ruilen. Ik kies voor dezelfde jas maar op 31-10-13 krijgt ik een mail dat die jas(29,99 normale prijs) uitverkoop was. Het stond in de email wanneer u vooruit heeft betaald, zullen we het bedrag binnen een paar dagen terugstorten. Wat ik deed, bestel ik een jas van dezelfde prijsklasse 29,99. Op 5-11-13 ontvangt ik de nieuwe jas(29,99) en de kapotte jas heb ik teruggestuurd via postNL op 8-11-13 om 11:37. Sinds die tijd heb ik geen email of post van bonprix gekregen. Op 6-01-14 kreeg ik ineens een 2de herinnering brief(zonder de eerste te ontvangen helemaal niks) dat ik openstaande factuur nog moet betalen 12,00euro met kosten van 10,00euro totaal bedrag 22,00euro. Op 12-01-14 betaal ik met tegenzin 12,00euro om de zaak af te sluiten. Ik heb zoveel moeite gedaan met hun in contact te komen, een brief en zoveel email gestuurd over de situatie.

Ze spijt van hun fout en de administratie kosten niet te betalen. Want ze stuur een email op 21-02-14 dat ik nu 30,00euro moet betalen voor 6-03-14 anders wordt de dossier als vordering overgedragen naar het incassobureau. Ik wil geen klant meer van hun zijn want deze vreemde manier van doen. heel erg teleurgesteld met zo'n bedrijf.

Bonprix.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?