Klacht Bonprix.nl: Ze hebben hun zaakjes echt niet op orde!!

Klachtnummer
# 125277
Gebruiker
Sandra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had toen wat bestellingen gedaan en via accepgiro wilde ik het gaan betalen. Helaas alles was toen niet naar mijn wens! Heb alles terug gestuurd naar bonprix. Heb het zelf ook in mijn bonprix account aangeven retourneren. Wat doet bonprix terwijl ik alles terug heb gedaan sturen ze me een email dat er totaal 27 euro openstaat en dat ik het moet betalen. Terwijl ik veder geen artikelen meer van hun heb. Hoe kan dat nou?? Ik ga het niet betalen ze kunnen mooi de pot op!! Hun hebben de zaakjes echter niet op orde
En ik als klant ben er de dupe van!. Slechte zaak!

Gewenste oplossing

Echter ze moeten de zaakjes goed op orde krijgen! En ze moeten de artikelen die ik retour heb gedaan verrekenen zodat ik op de 0 kom te staan!.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonprix.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen