Bonprix.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Bonprix.nl: Ze hebben hun zaakjes echt niet op orde!!
Details
Klacht
Ik had toen wat bestellingen gedaan en via accepgiro wilde ik het gaan betalen. Helaas alles was toen niet naar mijn wens! Heb alles terug gestuurd naar bonprix. Heb het zelf ook in mijn bonprix account aangeven retourneren. Wat doet bonprix terwijl ik alles terug heb gedaan sturen ze me een email dat er totaal 27 euro openstaat en dat ik het moet betalen. Terwijl ik veder geen artikelen meer van hun heb. Hoe kan dat nou?? Ik ga het niet betalen ze kunnen mooi de pot op!! Hun hebben de zaakjes echter niet op ordeEn ik als klant ben er de dupe van!. Slechte zaak!
Gewenste oplossing
Echter ze moeten de zaakjes goed op orde krijgen! En ze moeten de artikelen die ik retour heb gedaan verrekenen zodat ik op de 0 kom te staan!.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.