Klacht Bonthuis Vaartjes Makelaars: Slechte communicatie en geen antwoord op mijn vragen

wezienwel

Verkoop ivm echtscheiding bij deze makelaar.
Echter ik heb dubbele woonlasten mijn ex betaald niet mee en kan het financieel niet meer volhouden er is inmiddels achterstand van een maand.
Slechte communicatie als er kijkers zijn geweest ( 2 x) meer zijn er niet geweest.
Geen antwoord op mijn vragen over een vrijwillige veiling.
Geen antwoord op verschil in prijs die een andere makelaar mij vertelde.
Geen antwoord op mijn vraag of mijn taxatie rapport wel redelijk is .
Naar mijn mening heeft hij een rapport gemaakt op basis van de hypotheek en niet naar de werkelijke waarde van de woning.
Ik heb vele malen geprobeerd mijn vragen neer te leggen krijg gewoon geen antwoord , ik heb gemaild naar het info email adres, de makelaars ... en ... (namen verwijderd en verplaatst naar het privegedeelte) zelf.
Van niemand krijg ik reactie ik heb dus maar het vertrouwen in hen opgezegd.
Wil hen ook niet meer met kijkers alleen in mijn huis hebben daar ben ik dan bij aanwezig of mijn vriendin.
Vind hun respectloos handelen

Ik wil dat de makelaar openheid van zaken geeft en antwoord op mijn vragen.
Vooral eerlijk is en een oplossing mee bedenkt op de oplopende kosten en hypotheek schuld omdat ik het niet meer kan opbrengen.
Ik denk dat een vrijwilliger veiling beter is als een executie verkoop door de bank.
Ik krijg gewoon geen antwoord en wordt totaal genegeerd.
Denk dat een andere makelaar de beste oplossing is maar mijn ex zal dit zeker niet toestaan dus moet het middels officiële klachtenprocedures dan kan mijn advocaat er wat mee

Wij vinden dat Bonthuis Vaartjes Makelaars hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?