Klacht Bonusfly: Frouderende bonusfly

Kimberly86

Belletje van Prevent Interland. Of ik even een achterstallige Incasso van 223.70 wil betalen binnen 3 dagen. Ze proberen mij al een tijdje te bellen maar iedere keer ben ik aan het werk en kan niet opnemen. Tot vandaag want was het zat en ken het nummer niet.
Dat ik gebeld ben door bonusfly, meegegaan ben in een verkooppraatje dat schijnbaar is opgenomen. En dat ze het geld toendertijd niet van mijn rekening konden halen.
Weet dat ik een keer gebeld ben maar dacht hier vanaf te hebben gezien in dat gesprek.
En nu beweren ze dat ik nooit betaald heb en opeens na ruim 2 jaar maar even het verhoogde bedrag moet betalen.
Waar zijn dan de aanmaningen e.d. dan???
Heb ook nooit mailtjes gehad enzo.
Ik kreeg ook verder geen inzage in mijn gegevens e.d. wat het betrof. Wel de naam waar het om ging. Heb even gevraagd om te spellen want telefonistes zijn toch niet altijd duidelijk in het benoemen van de bedrijven.
En nu ben ik meerdere mensen tegengekomen die met hetzelfde probleem zitten, maar het wel verschillende bedragen betreft.

Kortom ik zou de pineut anders zijn maar ik ga echt niet betalen. Wilde er geen gebruik van maken en anders zitten er altijd addertjes onder het gras. Stelletje oplichters

Opdoeken van deze ongein die je schijnbaar geld,energie en hoofdpijn bezorgt. Even doodleuk code proberen te verkopen voor geld en als je dan niet betaalt 2 jaar wachten in te incasseren terwijl er niks aan info is verstrekt of aanmaningen.
Dus Bonus Fly krijgt geen geld en moet eruit

Wij vinden dat Bonusfly hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bonusfly?