Klacht Bonusway: Bedrag van twee recent goedgekeurde bonussen niet bijgeschreven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425392
Gebruiker
WZ
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds Shopkorting is verder gegaan onder de nieuwe naam: Bonusway, heb ik het vermoeden dat het een zootje is geworden. Het goedkeuren van tegoed (heet nu: bonus) duurde vaak al lang bij Shopkorting, bij Bonusway lijkt het alsof het goedkeuren van bonussen stil is komen te vallen.
Ik heb een aantal weken geleden melding gemaakt van twee bonussen, die resp. 3 en 4 maanden open stonden. Sindsdien hield Bonusway mij goed bij van de status hiervan, tot zover dus wel netjes.
Vorige week hebben deze bonussen dan eindelijk de status 'goedgekeurd' gekregen, echter is het bedrag van deze bonussen niet bij mijn totaal tegoed bij geschreven. Vorige week hier gelijk melding van gemaakt bij Bonusway, gisteren opnieuw en vanochtend de 3e keer gemaild: totaal geen reactie meer vanuit Bonusway. Het lijkt erop dat ik kan fluiten naar dit geld...

De oplossing

Geld van goedgekeurde bonussen dienen eerlijk te worden bijgeschreven aan tegoed. Heb op zijn minst het fatsoen om te reageren op mails.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonusway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WZ
Datum
Uiteindelijke oplossing
Binnen een dag na plaatsen van dit review, kreeg ik 'ineens' zo'n 70 eurocent bijgeschreven aan mijn tegoed (let wel: ik heb geen idee waar die 70 cent vandaan komen), zo kom ik net aan boven de 10 euro en nu kan ik dit bedrag dus verzilveren. Het bedrag van de twee goedgekeurde bonussen waar het daadwerkelijk om gaat, zijn tot nu toe nog steeds niet bijgeschreven aan mijn tegoed. Ook worden mijn mails hierover en de review alhier, door Bonusway genegeerd in alle toonaarden. Ik vermoed (en weet bijna wel zeker) dat ze me een paar centen hebben toegeschoven, zodat ik net aan 10 euro heb om dit te kunnen verzilveren, en dan hopen ze wellicht dat ik hierna zal oplazeren. En ja, dat krijgen ze door hun onprofessionele- en aan illegaal grenzend handelen, inderdaad voor elkaar...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bonusway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen