Klacht Bonusway: Bonus niet geregistreerd in mijn account , ondanks bestelling geplaatst bij Independer via bonusway

Klachtnummer
# 421958
Gebruiker
Sil
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb via bonusway de site Independer bezocht en een zorgverzekering afgesloten op 31 januari om 20.07. Heb een bevestiging van Independer ontvangen op 31 januari om 20.13
Krijg een mail van bonusway op 3 febr dat de bestelling van Independer nog niet is afgerond. Maar dat is wel gebeurd heb ook bewijs ervan via bevestiging. Staat dus niet geregistreerd als bonus in mijn account

De oplossing

Alsnog de bonus van 2250 punten Independer registreren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Bonusway is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bonusway?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen