Klacht Boohoo.com: Bestelling NL600106308 niet ontvangen Tracking Code: 3SAURR6307055

corietje

Beste klachtenkompas,
Boohoo.com kan ik niet telefonisch bereiken want er is geen telefoonnummer bekend.
Het emaildres van hun website werkt ook niet, evenals hun speciale formulier van customer services.

Aangezien ik via de customer services en via hun directe emaildres niet kan communiceren, de email komt terug met het bericht dat het emaildres niet werkt, graag via jullie een klacht:

Dear customer services,

My latest order has not delivered yet. I already tried to contact you by your customer email form on your website.

You did not respond on my request so far.

Please, tell me where my order is right now. I tracked my order, WNdirecht shipped it and delivered it to Post Nl. And I called Post Nl myself. Post NL asked me to get a request from the company Boohoo itself to find out what went wrong.

Please, give this request of search to Post Nl.

Best regards,

Marielle van Dam
Zanddijk 15
3181 HV Rozenburg
0031+ 0 181218081
06 4066 4009

Graag mijn bestelling afleveren, door Post Nl opdracht te geven om uit te zoeken waar de bestelling op dit moment is gebleven.
Please, ask Post NL to find out what happened, to make sure the order will be delivered at my address.

Wij vinden dat Boohoo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boohoo.com?