Klacht Boohoo.com: Geen geld full refund zoals afgesproken, maar flauwe €2,50 terug gestort.

Klachtnummer
# 383318
Gebruiker
Shernhen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ze zeggen me al 5 weken mij geld te retourneren van een hele slechte kwaliteits broek.
Ik kreeg er eerst €2,50 voor terug, het restant van dat bedrag moesten volgend hen nog komen.
Ik moest als bewijs speciaal die broek aan doen en iemand me laten fotograferen als bewijs dat dit echt niet kan en hoe slecht de broek is..
Ik ben dus mooi in de zeik genomen voor €2,50.
Elke week stuur ik een berichtje over een update maar blijf horen dat ik moet wachten.
Er moest contact opgenomen zijn met mij volgens de melding maar dit is niet zo.
Nog steeds onopgelost.

De oplossing

Ik wil het resterende bedrag terug gestort krijgen zoals afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boohoo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boohoo.com?