Klacht Boohoo.com: klacht retourneren

banjer123

Een tijdje terug een paar jurkjes en shirtjes in verschillende maten besteld. Alles was netjes en op tijd binnen gekomen. Ik had gekozen voor achteraf betalen met Klarna, omdat ik van alles verschillende maten had gekozen. Toen ik de spullen waar ik niet tevreden over was wilde retourneren ging er wat mis. Ik had op internet gelezen dat ik de artikelen kon retourneren naar: Postbus 20160 Zwolle 8000CD. Dit heb ik toen ook gedaan. Met de track and trace kon ik zien dat het pakketje bij hun binnen was gekomen. Echter kreeg ik daarna wel de volle factuur gemaild. Nadat ik contact heb gehad met Klarna bleek dus dat die zeiden dat Boohoo nooit het pakketje heeft ontvangen en dat ze niet snapte hoe ik aan dit retouradres was gekomen, terwijl dit overal op het internet te zien is. En nu kreeg ik dus weer de volle factuur gemaild met daarbij dat het mijn eigen verantwoordelijkheid is dat het niet bij Boohoo is aangekomen..

Heeft iemand dezelfde ervaring?

Hulp bij het vinden van een oplossing

Wij vinden dat Boohoo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Boohoo.com?