Klacht Boohoo.com: Retouneren is belachelijk duur

Klachtnummer
# 368195
Gebruiker
RH159
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Aantal items wilde ik retouneren, label geprint en op naar een verzendpunt. Ik moest €19,50 betalen voor de retour!! Daarnaast heb ik ook nog verzendkosten moeten betalen bij het bestellen, welke niet teruggestort wordt. Het moet in deze tijd toch anders geregeld kunnen worden?? Ik ben van mening dat Boohoo hierin erg achter loopt in verhouding met andere shops, zoals Asos!

Ik ga nu niet meer bestellen .

De oplossing

Tegemoet komen in de verzendkosten.
Ik ben van mening dat dit bedrijf de retour beter kan faciliteren, wanneer zij get voorbeeld overnemen van andere webshops.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Boohoo.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Boohoo.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen