Klacht Booij & Partners Belastingadviseurs: Niet reageren op vragen sinds november 2011

Anoniem

Sinds meerdere jaren laten wij onze inkomstenbelasting papieren invullen door Booy en Partners belasting adviseurs in Alphen aan den Rijn. Over het jaar 2009 en 2010 zijn onze belasting papieren niet goed ingevuld met als gevolg dat wij geld moeten terug betalen. Op de vraag hoe dit mogelijk is ben ik als sinds november 2011 bezig om hier een antwoord op te krijgen echter zonder resultaat. Omdat dit bedrijf volledig digitaal correspondeert met haar klanten is het niet mogelijk om telefonisch contact te krijgen en op mail word niet gereageerd. Onderhand heb wij al meer dan 25 mails verstuurd met de vraag hoe het mogelijk is dat wij geld terug moeten betalen. Ook op een aangetekende brief wordt niet gereageerd. Begin dit jaar kregen we wel weer bericht om als klant onze gegevens weer op te sturen voor afhandeling van de inkomstenbelasting. Hoe is dit mogelijk?

Wij willen het geld terug dat wij hebben betaald door het niet correct afhandelen van onze opdracht het invullen van de formulieren inkomstenbelasting 2009 en 2010

Wij vinden dat Booij & Partners Belastingadviseurs hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booij & Partners Belastingadviseurs?