Klacht Booij & partners alphen aan den rijn: Bereikbaarheid

Klachtnummer
# 14833
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Reeds jaren verzorgen zij mijn belastingaangifte maar sinds zij virtueel zijn geen enkele reactie op mails, brieven of fax. Volgens de belastingdienst is er voor de aangifte 2011 uitstel aangevraagd. Om te achterhalen waar zij tegenwoordig hun kantoor hebben leverde mij navraag bij de gemeente Alphen aan den Rijn ook niets op i.v.m privacy beleid. Ik heb geen hoge verwachtingen maar wacht toch nog even af. Indien ik dit jaar geen respons krijg stuur ik een aangetekende brief dat ik elders ga shoppen.

Gewenste oplossing

Graag z.s.m. repons op mijn mails, brief en fax met de zekerheid dat de aangifte in behandeling is genomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booij & partners alphen aan den rijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booij & partners alphen aan den rijn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen