Klacht Booking.com: 10 Maanden geduldig wachten en nog steeds geen refund.

Klachtnummer
# 522449
Gebruiker
Pietisnothappy#38
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Jan.2020 3 vluchten geboekt voor 23 April naar Japan bij Booking.Com
Vlucht uiteraard geannuleerd door Corona en ineens hebben we te maken met Gotogate in partnership with Booking.com (flightsonbooking@support.nl.gotogate) Met Gotogate zijn we al maandenlang aan het corresponderen maar hebben onze refund niet ontvangen. We krijgen dezelfde standaard zinnen en worden niet geholpen.

De oplossing

Booking.com moet zich gaan bemoeien met de zeer slechte customer service van Gotogate met wie ze een zakelijke relatie hebben en op deze manier zorgen dat we eindelijk onze refund krijgen. Tot dan nooit meer Booking.com voor mij.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen