Klacht Booking.com: Aangeboden prijs accommodatie wordt niet gestand gedaan

Klachtnummer
# 377636
Gebruiker
Elina B.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de website van Booking.com werd op 10 juli 2019 vakantiehuis La Huertina (Barrio Cangas de Arriba, 33550 Cangas de Onís, Spanje) voor 5 nachten (te weten van 9 oktober 2019 - 14 oktober 2019) aangeboden voor EUR 75 (ik beschik over een printscreen waaruit dit blijkt, zie in de bijlage).

Ik heb Booking.com per e-mail bericht dat ik van dit aanbod gebruik wil maken en hun klantenservice verzocht om ondersteuning om deze boeking te bevestigen aangezien dit mij niet lukte.

Vervolgens ontving ik op 11 juli 2019 een e-mail van Booking.com waarin staat:
"U schrijft dat het u niet lukt om La Huertina te boeken voor 75 euro.
Het spijt ons u te moeten mededelen dat het tarief van 75 euro incorrect is.
De juiste prijs voor het vakantie huis voor uw gewenste dagen is 550 euro.".

De accommodatie blijkt dus ineens EUR 475 duurder te zijn dan aangeboden!

De oplossing

Ik vind dat ik door Booking.com in staat dien te worden gesteld om voornoemde accommodatie alsnog op de desbetreffende data voor de oorspronkelijk aangeboden prijs van EUR 75 te boeken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen