Klacht Booking.com: accommodatietekst misleidend: uitzicht op zwembad, terwijl er geen zwembad is.

Klachtnummer
# 311499
Gebruiker
hprinss
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een accommodatie geboekt via Booking.com met de beschrijving:
Uitzicht op zee, uitzicht op het zwembad. 10 dagen voor aankomst kom ik er achter dat er geen zwembad aanwezig is. Booking.com wil mij de €256.50 aan annuleringskosten niet retour betalen, en ook niet bemiddelen. Ik krijg ook geen manager aan de lijn om een oplossing te zoeken. Ik wil graag kosteloos annuleren en een andere accommodatie boeken.

Gewenste oplossing

Ik wil graag kosteloos annuleren en een andere accommodatie boeken bij booking.com. Het zou fijn zijn als ik gehoord wordt, en er met mij wordt meegedacht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen