Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Booking.com: accommodatietekst misleidend: uitzicht op zwembad, terwijl er geen zwembad is.
Details
Klacht
Ik heb een accommodatie geboekt via Booking.com met de beschrijving:Uitzicht op zee, uitzicht op het zwembad. 10 dagen voor aankomst kom ik er achter dat er geen zwembad aanwezig is. Booking.com wil mij de €256.50 aan annuleringskosten niet retour betalen, en ook niet bemiddelen. Ik krijg ook geen manager aan de lijn om een oplossing te zoeken. Ik wil graag kosteloos annuleren en een andere accommodatie boeken.
Gewenste oplossing
Ik wil graag kosteloos annuleren en een andere accommodatie boeken bij booking.com. Het zou fijn zijn als ik gehoord wordt, en er met mij wordt meegedacht.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.