Klacht Booking.com: accomodatie was een bouwval

Klachtnummer
# 398305
Gebruiker
Kippenpraat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hier kopie brief aan Booking met alle info

Goede morgen

Ik heb maanden geleden een accommodatie bij jullie geboekt. ( en betaald )
Twee dagen voor aankomst ben ik op de hoogte gesteld door de accommodatie eigenaar dat de accommodatie niet beschikbaar was. ( toen ik hem belde om aankomst in te plannen ….. )
Als alternatief bood hij mij aan om bij iemand in een ander appartement te gaan slapen …. dan wel in Düsseldorf ergens te gaan slapen.
Ik heb aangegeven dat beide geen optie was ivm mijn werkzaamheden.
( ja hij was erg vriendelijk daar geen negatief woord over )

Jullie hebben mij toen beloofd het probleem op te lossen en jullie hebben ook met de eigenaar gesproken.
Op woe 2 okt hebben jullie mij bericht dat er een oplossing gevonden was en ik me geen zorgen hoefde te maken, alles was in orde.
Daar ik jullie geloofd heb ben ik ervanuit gegaan dat alles in orde was en heb verder niet naar een alternatief gezocht wat toen wellicht nog mogelijk was geweest. Deze deur hebben jullie echter dichtgegooid .

Echter bij aankomst blijkt dat jullie mij dezelfde accommodatie geven echter de woonkamer/slaapkamer was afgesloten.
Er was een aanpassing in het keukentje gedaan wat geen keuken meer was en er een slaapbank ingezet was met een koelkast en een koffie machine.
Er dus geen normaal bed was en ook geen keuken meer om te koken. En dat noemen jullie een oplossing.

Dit is niet wat ik bij jullie geboekt heb en ik begrijp niet dat jullie hiermee akkoord gegaan zijn en mij dit als alternatief aangeboden hebben.

Daar ik er op vrijdag middag geen vertrouwen meer in had gezien bovenstaande ( en probeer maar es met jullie te communiceren op een vrijdag middag ) dat jullie een passende oplossing gingen vinden in Keulen tijdens de Anuga op een vrijdag middag voor vrijdag nacht,
heb ik zelf maar wat geregeld.

De kosten hiervan zijn echter meer dan € 1600 euro.
Nu zeg ik niet dat jullie dit helemaal moeten gaan betalen maar een verdeel sleutel tussen de eigenaar ( die in gebreke is gebleken ) en jullie ( die in gebreke zijn gebleken ) lijkt mij wel terecht.

Is stel voor dat een ieder 1/3 van de onkosten voor zijn rekening neemt. En ik dus ook .



Hoor graag

Met vriendelijke groeten

De oplossing

mijn eis tot uitvoering brengen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen