Klacht Booking.com: Afgeschreven maar geen bevestiging

Klachtnummer
# 585882
Gebruiker
Halima
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een hotel geboekt via booking, het bedrag is afgeschreven. Helaas heb ik en het hotel.geen bevestiging gehad. K probeer ze te bellen, chatten maar dat gaat niet zonder reserveren nummer die heb ik helaas niet

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen