Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Booking.com: Annulering appartement door bookings.com zonder enige compensatie
Details
Klacht
Wij zijn met camper op doorreis in Amerika ,de laatste dagen zouden we doorbrengen in appartement in SanFrancisco ,tijdens onze reis laat bookings .com via mail weten dat het appartement is geannuleerd,en wil ons het geld terug storten zonder verder ons te compenseren ,red je maar ze bieden enkele mogelijkheden die vele malen duurder zijn te boeken zonder enige compensatie. We zitten nu nog steeds zonder een appartement ,en de mogelijkheden zijn veel beperkter dan in december en vele malen duurder.Gewenste oplossing
Vervangend appartement op heel korte termijn die aan dezelfde eisen voldoet op korte termijn voor 02-06-2015 of compensatie voor de meerkosten .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.