Klacht Booking.com: Annulering Hotel

smitjh

Ik heb een hotel geboekt voor 8-13 mei 2016 via Booking.com.
Ik heb de reservering hetzelfde dag geannuleerd.
Website vermeld "Bij annulering of wijziging tot 60 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht."Op 11 Februari heb ik de volgnde melding van Booking.com ontvangen:
"We willen u ervan verzekeren dat we ons best doen een passende oplossing te vinden en verwachten binnen 4 werkdagen uitsluitsel te kunnen geven."
Weer vandaag gebeld. Geen antwoord voor mij. Het probleem is nu bij de leidinggevende en hij/zij is alleen te bereiken via eMail.
De 4 dagen in het email was fout. Volgens de mevrouw bij de klantenservice is het niet waar. Maar ik heb een email waarin het staat.
"Sorry meneer, maar u was niet goed geïnformeerd. Wij weten niet wanneer er een finale beoordeling komen en ook niet wanneer u u geld gaan ontvangen. Ik stel voor dat u uw credit card bedrijf contacteren om het transactie terug te draaien. Bedankt dat u heeft gebeld. Tot ziens."

Geld terug

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?