Klacht Booking.com: Appartement werkt niet mee aan storneren geld foutieve boeking

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182033
Gebruiker
haraldpieper
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door onduidelijke website Booking.com (website geeft GRATIS annulering aan maar als je doorklikt blijk je annuleringskosten te moeten betalen), hebben wij een appartement geboekt. Toen de reserveringsbevestiging binnen kwam hebben we direct opgemerkt dat het appartement niet passend was (maar 1 slaapkamer), binnen één minuut heb ik de boeking geannuleerd. In eerste instantie gaf het Appartement aan dat we zelf (via CreditCard) het afgeschreven geld moeten storneren. Dit heb ik inmiddels gedaan. Toch heeft het appartement de volledig som in rekening gebracht. Nu lijkt het appartement niet mee te werken aan storneren.

De oplossing

Storneren bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    haraldpieper
    Datum
    Geen feedback ontvangen. Klacht is niet behandeld. Ik vraag mij af waarom niet...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
haraldpieper
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry