Klacht Booking.com: Bevestigde annelering toch afgeschreven, graag eens actie booking.com na 4 weken reclameren

Yvonne

Op 4-9 heeft hotel Tivoli in San Diego een bedrag ingehouden van een boeking die geannuleerd is en door jullie officieel bevestigd in jullie portal. Op dezelfde dag hebben we dit telefonisch gemeld waarbij we de mededeling kregen dat men het hotel niet kon bereiken met de vraag of ik deze melding nogmaals via mail in wilde dienen. Thuis aangekomen 1,5 week later was hier niet mee gebeurd. Met het excuus vakantie drukte werd me wederom gevraagd dit te melden met nog meer aanvullende gegevens en de telefonische belofte om het geld binnen 10 dagen terug te storten door booking.com. Bij de vraag om dit schriftelijk te bevestigen geeft men akkoord, maar via de mail krijg ik deze bevestiging maar niet. Omdat ik na deze 10 dagen het geld nog niet heb bel ik maar weer. Ik krijg dan een mail dat ik binnen 15 dagen (hoezo weer 2 weken???) een link gemaild krijg, waarin ik mijn creditkaart gegevens (die jullie natuurlijk gewoon in jullie systeem vermeld hebben staan hoe hebben jullie anders de inhouding kunnen doen) door moet geven en beloven dan weer binnen 5 dagen te betalen. De service als tussen persoon is ver beneden pijl!! Ik hoop dat jullie als klachtenafdeling verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat er actie vanuit booking.com komt en ik uiterlijk binnen 3 dagen het geld op mijn rekening heb ontvangen!

Uiterlijk woensdag 4 Oktober het onterecht ingehouden geld terug op mijn rekening gestort!

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?