Klacht Booking.com: bevestigde hotel boeking geeft hotel nooit bereikt

Klachtnummer
# 181379
Gebruiker
Bm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 minuten !!! voor vertrek, koffers gepakt met het gezin boot geboekt, belt het hotel ons dat de door booking.com bevestige booking hen nooit eerder bereikt heeft en het hotel vol is.
Van booking.com tot op heden niets vernomen (niet eens excuses) en is onbereikbaar telefonisch. Zie het compensatie voorstel voor een verpeste vakantie planning graag nog tegemoet.

het hotel was echter zeer klantvriendelijk en heeft een andere week alsnog voor ons geboekt incl gratis kamer upgrade.

maar booking.com heeft onze hele vakantie planning 5 minuten voor vertrek verpest en heeft niet eens het fatsoen om iets van zich te laten horen.

De oplossing

Excuses en compensatie voorstel en uitleg waarom dit kan gebeuren zonder tijdige correctie ? Nodig voir herstel vertrouwen in booking.com. In dit soort situaties kan een bedrijf zich onderscheiden, booking.com stelt zeer teleur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen