Klacht Booking.com: Bij annuleren van de hotelboeking wordt de totale kosten van de overnachting als reserveringskosten gerekend!

avermos

Ik heb twee kamers geboekt voor as donderdag in Hampton hotel in Gdansk in Polen voor twee dagen. Mijn collega kan niet meekomen en ik annuleer gisteren een kamer. Booking.com zegt dat de kosten voor twee nachten gerekend wordt als 'reserveringskosten' en conform de informatie op de pagina dit niet gerestitueerd word. Ik heb gebeld en Booking.com zegt dat dit inderdaad zo is en dat het hotel Booking.com dit oplegt. Ik heb het hotel gebeld en dit gevraagd. Het hotel geeft aan geen annulerinskosten te rekenen op voorwaarde dat er voor de overnachtingsdag geannuleerd wordt.
Ik heb vervolgens wederom Booking.com gebeld en hen dit medegedeeld.
Nu, vandaag aan het eind van dag krijg ik een mededeling dat de reserveringskosten in zijn geheel ingehouden worden. Schandalig! Stel dat ik een week geboekt zou hebben; dan was ik ook alles kwijt!

Ik wil een afhandeling waarbij er een normale verhouding is tussen reserverings / annulerings kosten en de totale kosten van het produkt. Nu is dit 100 %. Ik wil dan ook teruggave!

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?