Klacht Booking.com: Booking geeft geen ondersteuning bij het claimen van een voucher voor de vlucht.

Klachtnummer
# 567730
Gebruiker
Cowork kantoor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een vlucht geboekt via Booking.com en wij komen het land niet in ivm de verplichte dubbele vaccinatie verplichting. Nu willen wij een voucher voor deze vlucht opvragen, wat is toegestaan van de de airline Etihad.
Nu stuurt bokking ons naar Etihad en Etihad stuurt ons naar booking. Ben hier nu al een volle dag mee bezig om door alle overbelaste call centra doorheen te komen, maar dit werkt NIET !!!!! beiden sturen me heen en weer.
Wij hebben bij Booking geboekt, dus die moeten het ook oplossen. Op de site van Booking staat zelfs dat ZIJ contact zullen opnemen met de airline om een voucher te claimen en NIET de passagier. DOE DIT DAN OOK !!! schandelige slechte service van Booking. zie tekst website =


Can you help me claim a refund from the airline I was going to fly with?
Because of the Covid-19 outbreak the airline industry is facing an extraordinary situation with a large number of flight cancellations and payment refunds. If you wish to change or cancel your flight reservation, we will contact the airline on your behalf in order to change your flight ticket or provide you with a refund or voucher after receiving it from the airline and depending on the applicable airline policy currently. The airlines continually evaluate and modify their refund policies and we are therefore not able to guarantee you a refund. Our fee for assisting you in this extraordinary situation, is EUR 30 per reservation and is payable in advance. Please note that we will deal with all refunds or change requests in the order we receive them and that the expected handling time is longer than usual due to the current situation and the increased volume. We are doing our very best to assist you as soon as possible, but we cannot be held responsible for any delays.
Was this FAQ helpful?

De oplossing

Booking moet met Etihad regelen dat wij een voucher / credit krijg om een keer een andere vlucht te boeken met Etihad !!! voor alle 4 de passagiers onder deze boeking.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen