Klacht Booking.com: Booking.com door voor verzoek om teruggave geld voor vakantie in Italië.

Klachtnummer
# 450412
Gebruiker
Wim Jansen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Booking.com reageert niet op mijn verzoek tot teruggave van het geld van een vakantie in Italië in April 2020 die wegens corona niet door kon gaan. Mailen of een papieren brief, geen reactie. Wel steun willen van de belastingbetaler maar als die zelfde belastingbetaler een klant is dan zijn ze doof voor die klant.

De oplossing

Geld terug voor mijn vakantie in Italië die gepland was voor April 2020. En in ieder geval een nette reactie voor mij, hun klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen