Klacht Booking.com: Booking.com heeft ons misleid, kent het verschil niet tussen een vakantiehuisje en een appartement.

Erik Gehlen

Op 5 juni boekten wij via booking.com een vakantiehuisje met terras aan het water bij Residence Blue Starlake aan het Comomeer voor 18/25 juli 2018. De boeking werd als vakantiehuisje bevestigd. Wij schreven Blue Starlake begin juli aan wat er in het huisje aanwezig was. Antwoord op 11 juli was, wat er in het appartement aanwezig was! Ervanuitgaand, dat het hier om een typefout ging, want we kregen antwoord in zeer gebrekkig Engels, stonden wij 18 juli bij Residence Blue Starlake.

Tot onze grote verbazing wist niemand bij de receptie, dat wij eraan kwamen. Iemand van de organisatie kwam en deed duidelijk haar best om in gebrekkig Engels uit te leggen, dat er een probleem was. Na een tijdje keerde zij terug en werden wij naar een appartement gebracht want de vakantiehuisjes bleken seniorenwoningen te zijn.

Gezien de moeizame communicatie zochten wij contact met booking.com. De mening van Booking.com over ons probleem wisselde iedere keer, omdat de contactpersoon ook steeds wisselde. Uiteindelijk hebben wij bewijs moeten mailen, dat wij een vakantiehuisje hadden geboekt.

Quote booking.com: "de defintie van een vakantiehuis kan ook een appartement zijn". En daarmee is voor hun de kous af. Wat een waardeloze service!!!

Het mogen duidelijk zijn, dat dit om misleiding gaat!

We zijn nu met al dit heen-en-weer contact al 3 dagen kwijt van onze vakantie. Hiervan krijg je geen vakantiegevoel. We gaan maar het beste maken van de resterende dagen, maar we laten het hier vanzelfsprekend niet bij zitten.

Een gelijkwaardig vakantiehuisje, voor de 7 nachten, 8 dagen dat wij geboekt hadden.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?