Klacht Booking.com: Booking.com komt afspraak gratis annuleren niet na.

Klachtnummer
# 485612
Gebruiker
Wollie54
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Booking adverteert met gratis annuleren maar uiteindelijk betalen zij te weinig terug.
Wij hebben voor 17 maart 2020 een stedentrip geboekt naar Valencia.
Wij hadden de reis al een keer ongeboekt naar 4 oktober jl. maar nu is het weer code oranje in Spanje en dus niet verstandig om daar naar toe te gaan.
Kosten appartement €297,- voor vier nachten. Bij annulering kregen wij €65,- terug.
Het restant van €232,- zouden wij ook terug krijgen wij hebben daar een bewijs van.
Helaas tot op de dag van vandaag niets ontvangen.
Op een e-mail wordt niet gereageerd dan maar telefoneren. Dan moet je een boekingsnummer en pincode invullen dan gezegd wordt gezegd dat de boeking niet in het systeem is te vinden.
Alle begrip als deze organisatie het moeilijk heeft maar communiceer tenminste en kweek begrip bij je klanten, ondanks verlies zou ik dan deze review niet hebben geschreven.
Dit is gewoon niet netjes. Jammer van de reputatie van booking.com

De oplossing

Massaal protest indienen bij Booking.com

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen