Klacht Booking.com: booking.com slikt leugens zoals verstrekt door accomodatie als zoete koek!

D.C. Karremans

Bij het dispuut tussen een hotel (geboekt via booking.com) en mijzelf, weigert booking.com klanttevredenheid te leveren. Via booking.com een kamer geboekt in Duitsland (Becksteiner Rebehof) die op geen enkele manier aan de gestelde verwachtingen voldeed: overpriced kamer in een, bleek later, shabby hotel.
Bij de afhandeling hiervoor heeft booking.com geen enkele prioriteit bij klanttevredenheid: dat het hotel in kwestie zich bedient van leugens (verkondigen dat er een alternatieve kamer is aangeboden, wat pertinent niet het geval is) wordt op geen enkele manier aandacht besteed. Dat desondanks wij al meer dan 100(!) boekingen op onze naam hebben staan. Als klant dienen wij volgens booking.com wel foto's te overleggen van de teleurstellende kamer (wat we zeker hadden moeten doen), maar het hotel hoeft geen enkel bewijs te overleggen dat er een alternatieve kamer is aangeboden; dat wordt door booking.com voor zoete koek geslikt. Daarnaast onmogelijk op een aantal concrete vragen antwoord te krijgen, ondanks daarop herhaaldelijk aangedrongen.
Omdat we wel degelijk voor de kosten van de kamer (80% van de prijs van 205 euro) opdraaide, leek het mij niet meer dan redelijk dat ik ook een beoordeling voor het hotel mocht aanleveren (er was immers voor betaald); ook aan die wens werd niet door booking.com voldaan.

Als klant zou ik graag serieus genomen willen worden; de kamer voldeed niet aan wat zouden mogen verwachten op basis van de foto's zoals getoond op booking.com en de prijs van de kamer. Een restitutie zou op zijn plaats zijn. Echter is dat minder van belang; meest belangrijke voor mij is dat booking.com de leugens van het hotel voor zoete koek slikt.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?