Klacht Booking.com: Booking.com wil ons naar een gesloten accommodatie laten gaan.

#zininvakantie

Via booking.com hebben we in januari een accommodatie geboekt op Ibiza. In april heb ik contact gezocht met zowel Booking.com als de accommodatie om na te gaan of de accommodatie geopend zou zijn. Na de eerste actie in april heb ik zowel via mail als telefonisch contact gehad en tot op de dag van vandaag geen antwoord. Onze reis vangt binnen 10 dagen aan en Booking.com geeft aan dat zo lang zij niets horen zij ervan uitgaan dat de accommodatie open is. Via twee andere aanbieders hebben wij vernomen (en schriftelijk bevestigd) dat de accommodatie gesloten is. Booking.com vindt dat we moeten gaan en als de accommodatie echt dicht blijkt te zijn, doordat we voor een dichte deur staan, er zekerheid is dat de accommodatie gesloten is.

Nagaan of Booking.com in zijn recht staat om zo te handelen / waar hebben wij recht op?

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?