Klacht Booking.com: credit cart

Klachtnummer
# 386864
Gebruiker
Daisy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wilde een hotel boeken en werd doorgeleid naar Booking .com. Alles netjes ingevuld maar aan het eind kon ik alleen betalen als ik een credit cart had.Dat vind ik een slechte formule. Ik kon dus gewoon niet boeken !!!

De oplossing

I Deal betaling mogelijk maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen