Klacht Booking.com: De laagste prijsgarantie volgen waar Booking.com achter zou staan.

Klachtnummer
# 302400
Gebruiker
J.B. Brokke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Booking.com geeft valse voorlichting over de laagste prijsgarantie. Ik heb bij een Turkse touroperator een prijsverschil van €100,= aangetroffen. Eerst zeiden ze dat dit alleen voor Turkse mensen is, en nu komen ze dat het in Dollars staat. Absoluut niet waar er staat achter de prijs TL betekent Turkse Lira. In plaats van de laagste prijs te volgen geven ze het advies om te annuleren. Met Klacht.nl gaan ze niet in discussie en nemen de klacht niet in behandeling. Ik zag net dat boeken direct bij het hotel €50,= goedkoper is, maar dit zullen ze ook wel niet opvolgen

De oplossing

Mij de €100,= terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen