Klacht Booking.com: De omschrijving van booking.com is misleidend, maar vooral foutief!

H. Hoeve

Wij hebben in Vassel Gard in Noorwegen via Booking.com 6 aansluitende overnachtingen geregeld.We hadden voor 4 personen geboekt. Volgens Booking.com hadden we een 4-persoonskamer, economy, geboekt met een gedeelde badkamer. Verder zou er een kitchenette zijn en een klein terras. Toen wij aankwamen bleek, dat wij : 1. geen 4-persoonskamer in een appartementencomlex (bv ) kregen toegewezen, we kregen een piepkleine hut voor 4 personen, zonder toilet en zonder douche. We moesten, net als de campinggasten naar het toiletgebouw met 2 toiletten en 1 douche voor dames en idem voor de heren voor de hele camping. Noorwegen is berg- en heuvelachtig. We moesten vanaf ons huisje direct redelijk steil naar beneden voor het toilet/ de douche. Dit verergerde de knieklachten van één van ons, zodat we in Bergen nog naar een arts moesten. Het bleek de meniscus te zijn, die al wel vóór de vakantie opspeelde, maar de klachten verergerden na deze week duidelijk. 2. De kitchenette had geen stromend water. We moesten dus voor alle watergebruik ( dus ook voor bv. tanden poetsen) naar het toiletgebouw (waarin ook gebruik kon worden gemaakt van een keuken). Ik heb de term kitchenette opgezocht, maar daar blijkt niet uit dat hierin geen gootsteen aanwezig is. 3. Het terras was piepklein voor 4 personen.4. Je krijgt bij 'details van de boeking'prachtige foto's te zien. Niet te zien is wat jij specifiek geboekt hebt. Zo staat er een zithoek afgebeeld, die hoort bij een 'huiskamer met tv' waar alle campinggasten gebruik van kunnen maken. Of een keuken met spoelbak, die hoort bij de gezamenlijke keuken. Op de eigen site van deze accommodatie werd onze accommodatie een campinghut genoemd en dat is de juiste omschrijving van onze accommodatie. De informatie was foutief, we hadden deze accommodatie met de juiste gegevens niet geboekt.

Dat weet ik niet goed.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?