Klacht Booking.com: de reis geboekt met booking en Easyjet .geen informatie over de niet doorgaande vliucht.

Klachtnummer
# 451165
Gebruiker
benny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door corona ging onze reis Amsterdam -Edingburgh niet door.
19 mei 2020- 25 mei 2020. De vlucht van Easyjet ook niet. kosten 341,01 euro niet terug. Wij zijn ook niet in kennis gesteld door Booking en van easyjet helemaal niets gehoord.

De oplossing

voucher of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen