Klacht Booking.com: Dubbel betaald voor het ontbijt, maar Booking.com weigert geld terug te geven!

Klachtnummer
# 265920
Gebruiker
SarahSetro
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ontbijt was zogenaamd als pre-authorisatie op mijn credit card belast, waardoor ik onverhoopt opnieuw in het hotel moest betalen voor het ontbijt. Dit heb ik per pin betaald om er vervolgens achter te komen dat het bedrag alsnog van mijn credit card is afgetrokken! Ik heb dus dubbel betaald voor het ontbijt. Vanuit Booking.com geen reactie op mijn mail of Tweet en aan de telefoon weten ze ook niet waar ze het zoeken moeten.

De oplossing

Geld terug voor het ontbijt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen