Klacht Booking.com: Dubbele betaling

Klachtnummer
# 393926
Gebruiker
Boos123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het hotel waar we verbleven heeft ons dubbel belast. 1x contant bij vertrek waarbij ze beloofd hebben de incasso van creditcard af te halen. Echter kon er geen fact geprint worden. Incasso is dus wel gevorderd. Oplossing Booking. Bel maar naar hotel en overleg maar met manager. Uiteraard was er al contact opgenomen. Alleen geven ze geen reactie. Booking reageerd alleen met standaard email, nemen geen enkele notie van hun ontevreden klanten.

De oplossing

Vergoeding en iig tegemoetkoming

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen