Klacht Booking.com: Een accommodatie geboekt, betaald en er niets voor terug gekregen, zelfs mijn betaalde geld niet.

Baris en Joke Brugman-v. Voorst

Mijn vrouw en ik (rond de 70) hebben een accommodatie in Obernai (Elzas) geboekt bij Booking.com. Op verzoek heb ik keurig de accommodatie betaald. Omdat ik verder niets hoorde van Booking.com heb ik de dag er na maar eens gebeld. Dat kostte veel moeite en tijd. Het bleek dat men de reservering niet kon vinden. Mij werd gevraagd om een bevestigingsnummer en pincode, maar die heb ik nimmer ontvangen. En een kleine week later nog niet. Booking.com verwijst mij thans naar de accommodatie zelf om het e.e.a. te regelen. Dit is de omgekeerde wereld dacht ik zo. Het betaalde bedrag houdt Booking.com (voorlopig hoop ik) onder zich totdat ik hen een bevestigingsnummer plus pincode heb medegedeeld. Maar wat ik niet heb ontvangen, heb ik niet en kan ik dus ook niet aanleveren.

Het probleem per omgaand oplossen. In ieder geval wil ik mijn geld terug ontvangen.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?