Klacht Booking.com: Er wordt van alles belooft , maar er wordt niks geregeld.

Klachtnummer
# 445447
Gebruiker
A.J. Bakker
Datum
0 reacties

Details

De klacht





Via Booking.com een reis naar Valencia geboekt, bestaande uit vliegreis + appartement.
Vele malen contact met Booking.com gehad , om de reis die door corona geannuleerd is ,er een voucher of geld terug te krijgen.
Steeds beloftes dat het goed komt.
Maar tot op heden dus vanaf 26 Maart is er geen oplossing geboden.

De oplossing

Een oplossing aanbieden ,die voor ons 4 personen redelijk is.
Twee mensen van het gezelschap durven niet meer naar Spanje.
Zei hebben gezondheids problemen.
Dus graag geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen