Klacht Booking.com: Geboekt, niet gekregen, wens geen afboeking

Klachtnummer
# 306106
Gebruiker
Booking.com
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben 1juni 2018 bij hotel Logis Auberge la Provance een kamer geboekt en ons creditkaart nr. gege en, kamer kost 55 euro
Bij aankomst was de prijs 75 euro, de kamers van 55 euro waren al volgeboekt.
Dit hebben wij niet geaccepteerd, en de baas liep weg, of wij niet bestonden.
Wat moet ik nu doen, ik weet niet of hij het geld toch gaat inne.

Gewenste oplossing

Ik wens dat er geen afboeking plaatsvind.
Het hotel berispen dat dit niet zo kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen