Klacht Booking.com: Geen geld terug bij vertrek uit hotel door geluidsoverlast

Klachtnummer
# 404577
Gebruiker
Mieke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

We hebben een hotel geboekt waar ontzettend veel geluidsoverlast was , dit was best western hotel Hannover. De klachten over geluidsoverlast zijn slecht terug te vinden op de site. Wij hebben geklaagd bij de receptie. Zelfs de politie gebeld. Uiteindelijk door overmoeidheid toch uitgecheckt en een ander hotel geboekt en gemeld bij booking.com Bestwester geeft ons geld niet terug.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat booking.com ons geld van 2 nachten terug betaald of best western hotels

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen