Klacht Booking.com: Geen geld terug naar annulering

Krakau

Ik heb in februari een hotel geboekt in Krakau voor 6 personen. Maar toen ik boekte gaf de site aan dat je nog 48 uur van te voren kosteloos kon annuleren. Daarna hebben ze de regels aangepast. Maar met de eerste voorwaarde heb ik geboekt. ( vroeger was dat nooit een probleem.)
Nu heb ik begin mei mijn boeking geannuleerd en dacht mooi dat hoef ik dus niet te betalen. Maar nu hebben ze 17 mei heel het bedrag afgeschreven bijna 1600.00 euro. Met de mededeling dat ik het allemaal niet goed heb gelezen en dat ik gewoon mijn geld kwijt ben.
Ze willen wel kijken of dat ik een voucher krijg maar mijn onderbuik gevoel zegt dat ik niets meer van ze ga horen.
Oplichters! Ik wil de reis zeker wel maken en ik wil alles graag betalen maar dan wil ik ook gebruik maken van de diensten waarvoor ik betaald heb.
Maar ik wil ze geen 1600.00 cadeau doen.

( Heb ook het idee dat ze er ICT opgezet hebben en oude verzonden mailtjes hebben aangepast. Weet niet of dat mogelijk is maar er staan nu op oude mails teksten in het rood in. Met dat als je annuleert dat je dan je hele som kwijt bent. Ik kan me deze tekst niet herinneren toen ik deed boeken. Ik verwijt mezelf alleen dat ik het niet uitgeprint had toen.
Maar dat ga ik in de toekomst zeker doen. Maar booking.com verliest wel een klant. )

Carmen Chaves Ortiz

Graag het geld terug halen of een voucher niet alleen voor mij maar ook voor alle gedupeerde.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?