Klacht Booking.com: Geen kamer bij aankomst, niet bereikbaar en geen vergoeding van gemaakte kosten

Tommy s

Een kleine maand geleden een kamer geboekt bij Booking.com, echter daarvaangekomen bleek er helemaal geen kamer vrij te zijn.
Meermaals Booking.com proberen te bereiken: telefonisch: zowel Nederlander als Engelse klantenservice op gebeld, helaas tot na ruim een half uur in de wacht te zijn gezet werd 3 maal de verbinding verbroken.
Toen meermaals via de mail contact gezocht voor alternatief verblijf, ook nu geen respons gehad!
Alle hotels waren volgeboekt en het zag er naar uit dat er geen overnachtingsplek was in Dalat, Vietnam.
Uiteindelijk hebben we tegen een fikse prijs bij een homestay kunnen overnachten.
Inmiddels met de Engelse klantenservice gesproken: waarbij mw geen concerten informatie geeft (haar naam, personeelsnummer, leidinggevende) maar continu zegt ‘I am sorry’ en uiteindelijk de verbinding verbreekt.

Vergoeding van alternatief verblijf, waar geen bonnetje van is, maar wel contact mee op kan worden genomen. Gemaakte vervoerkosten tussen locatie welke was volgeboekt en alternatieve locatie worden vergoed.
Telefoon kosten (1 uur bellen van Vietnam naar Nederland) worden vergoed.

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Booking.com?