Klacht Booking.com: Geen laagste prijsgarantie bij booking.com

Klachtnummer
# 139127
Gebruiker
deDijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

13 hotels geboekt bij booking.com voor een vakantie in Amerika, waarvan er 5 met een tijdelijke promotieactie bij Hotels.com 10% voordeliger zijn. Dit valt echter niet onder de laagste prijs garantie. Net telefonisch contact gehad maar ze kunnen/willen niet honoreren. Nu dan maar alle hotels omzetten naar Hotels.com. Verschil is gemiddeld 20 Euro per hotel. Ruim 100 Euro totaal. Op de hele boeking niet veel maar wel een leuk bedrag.....

Gewenste oplossing

Ik kan(en ga) gewoon annuleren maar is natuurlijk totaal onnodig. Gewoon toekennen van de laagste prijsgarantie is ook boor Booking.com veel voordeliger en klantvriendelijker.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen