Klacht Booking.com: Geen service

Klachtnummer
# 452217
Gebruiker
Gebruiker1529137922
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een vakantiehuis in Zweden geboekt via Booking.com . Van de verhuurder krijgen we te horen dat omboeken mogelijk is tegen een vergoeding van "slechts" € 75,00. Booking.com schuift verantwoording af naar Novasol

De oplossing

Regelen dat ik alsnog zonder kosten kan omboeken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen