Klacht Booking.com: Geen tegoed op cadeaucard, en geen contact mogelijk.

Klachtnummer
# 408390
Gebruiker
E. Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een cadeaubon gegeven aan mijn schoondochter in september. Nu wil ze een hotel boeken in december. Wat blijkt, de kaart zou al gebruikt zijn/er staat geen tegoed op. Klantenservice niet bereikbaar als je geen reserveringsnummer hebt. Niet telefonisch maar ook niet per mail of wat dan ook. Uiteindelijk via een reserveringsnummer van iemand anders, medewerker aan de lijn gekregen. Ze willen foto van de kaart en de kassabon, deze verzonden en dan hoor je weer niks. Mensen hoe moeilijk kan het zijn? Regel het, zodat ze een nachtje weg kunnen. de lol is er al af, voor haar maar ook voor ons. Boekte altijd hier maar dat ga ik vanaf nu anders doen. En ik koop zeker geen cadeaukaart meer voor iemand. Je voelt je gewoon schuldig dat je dit als cadeau hebt gegeven.
Vakantie hoort relaxt te zijn. Tot nu alleen maar stress

De oplossing

Zorg dat dit morgen geregeld wordt, zodat ze in december nog een nachtje weg kunnen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Booking.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Booking.com?